مزیت استفاده از بالش طبی

بالش

مزیت استفاده از بالش طبی

9 مزیت یک بالش خوب برای بدن

لازمه داشتن یک خواب استاندارد و خوب داشتن یک بالشت طبی خوب است و از اهمیت بالایی برخوردار است. در این مقاله به مزیت های یک بالش طبی پرداختیم. علاوه بر دقت به تشک، تختخواب و زمان خواب باید به بالش هم اهمیت داده شود.

بالش‌های طبی به دلیل پشتیبانی بی‌نظیر و کاهش فشار، بهترین بالش برای خواب‌های به پهلو هستند.

در اینجا به دلایلی که چرا باید یک بالش طبی به اتاق خواب خود اضافه کنید اشاره میکنیم:

استفاده طولانی مدت از یک بالشت غیر طبی میتواند باعث ایجاد گردن درد و آرتوروز شود.

مشاهده بالش ها

بالش طبی

پشتیبانی مناسب بدن

اگر جزو کسانی هستید که به پهلو میخوابید بهتر است از یک بالش طبی در پشت سر و از یک بالشت دیگر در بغل خود استفاده کنید.

بالش طبی برای تنظیم ستون فقرات

بالش طبی باعث کاهش فشار در قسمت تحتانی کمر، باسن و ستون فقرات میشود.

 

 بهبود وضعیت شانه، لگن و ستون فقرات

یکی از دلایل اصلی استفاده افراد از بالش طبی این است که ستون فقرات خود را در یک راستا نگه میدارد. هنگامی که ستون فقرات شما از هم تراز نیست، این می تواند منجر به کمردرد شود. در حالی که هنگام جستجوی بالش تنظیم ستون فقرات، اشکال و گزینه‌های مختلفی وجود دارد، ما به شدت توصیه می‌کنیم که بالش طبی را در نظر بگیرید زیرا هنگام بررسی مزایای کلی، چند کاره است.

بالش

بهبود توزیع وزن و گردش خون

هنگامی که به پهلو می خوابید، بیشتر وزن شما توسط لگن و شانه نگه داشته می شود. با این حال، اضافه کردن یک بالش طبی به روال خواب باعث می شود که وزن به طور یکنواخت توزیع شود. همچنین، استفاده از یک بالش بین پاها، کمی آن‌ها را بالا می‌برد که جریان خون را تشویق می‌کند.

 

آرامش عضلات در امتداد ستون فقرات

همانطور که در بالا اشاره کردیم بدن شما به طور طبیعی هنگام استفاده از بالش طبی در یک راستا قرار میگیرد و آرام می شود، که همین موضوع منجر به خوابی فوق العاده راحت می شود.

کاهش خروپف

یکی از علت های خرو پف به علت ناهماهنگی سر و بدن میباشد. بالش های طبی با قراردادن بدن در یک وضعیت مطلوب باعث کاهش خروپف میشوند.

 

 پشتیبانی اضافی در دوران بارداری

در حالی که به طور رسمی به عنوان بالش بارداری برچسب گذاری نشده است، یک بالش طبی می تواند برای حمایت بیشتر در دوران بارداری مورد استفاده قرار گیرد! مادران در حال رشد به طور جدی از راحتی که از یک بالش طبی احساس می کنند قدردانی می کنند. چندین مزیت بالش بارداری وجود دارد که مشابه مزایای هر خواب پهلویی با استفاده از بالش طبی است (تسکین نقطه فشار، چرخش و چرخش کمتر، گردش خون بهبود یافته و غیره). به خصوص مهم است که در دوران بارداری به پهلو بخوابید، زیرا بالش طبی برای آن طراحی شده است!

 

برای بازیابی آسیب

بالش طبی می تواند هنگام بهبودی از آسیب دیدگی ساق پا، لگن یا کمر بسیار مفید باشد زیرا دارای ویژگی های کاهش فشار، ارتفاع بیشتر و توانایی آن در خواب نگه داشتن شما در طول شب بدون تکان دادن و چرخش است.

 

نتیجه گیری:

توی این مقاله به مزایای استفاده از بالشت طبی پرداختیم امیدواریم که با استفاده از بالشت های طبی خوابی راحت و آسوده را تجربه کنید.