میز عسلی چیست؟ + تفاوت آن با میز جلومبلی
میزعسلی چیست

میز عسلی چیست؟ + تفاوت آن با میز جلومبلی

میز عسلی چیست؟

امروزه در کنار هر مبلی یک میز عسلی برای قراردادن غذا و نوشیدنی و یا کتاب غیره وجود دارد. از میزهای عسلی میتوان برای پذیراییی از مهمان ها استفاده کرد همچنین از میز های عسلی میتوان برای قراردادن بشقاب و میوه ها استفاده نمود. قراردادن خوردنی ها روی میز عسلی از کثیف شدن فرش و ایجاد لکه مراقبت میکند.

در حالت عادی نیز از میز های عسلی میتوانید به عنوان دکوری در دکوراسیون منزل و یا محل کار خود استفاده کنید.

قراردادن گل وگیاه، مجسمه و یا آباژور روی میز عسلی میتواند به زیبایی محیط کمک کند.

امروزه مدل های مختلفی از میز های عسلی در بازار وجود دارد. میز های عسلی در مدل هایی همچون سلطنتی، کلاسیک و مدرن با جنس های مختلفی همچون چوب و سنگ، فلز و یا ترکیبی از این دو در بازار وجود دارند شما میتوانید براساس دکوراسیون و سبکی که در نظر دارید در ابعاد مختلف  این میز را تهیه نمایید.

میز عسلی دبورا

میز

تاریخچه میز های عسلی به 100 سال پیش برمیگردد این میز ها اولین بار در کشور انگلستان شناخته شدند. میز های عسلی در کنار مبلمان کامل کننده دیزایین منزل هستند.

حال که با مفهوم میز عسلی آشنا شدیم شاید برای بسیاری از افراد سوال شود که

میز جلومبلی با میز عسلی چه تفاوتی دارد؟

میز جلومبلی بسیار بزرگ تر از میز عسلی است و همینطور که از نامش پیداست جلوی مبل های سه نفره قرار میگیرد.

میز جلو مبلی پردیس

انواع میز عسلی

  • میز عسلی طبقاتی
  • میز عسلی تاشو
  • میز عسلی با اشکال غیر متعارف

میز عسلی طبقاتی: اگر فضای کمی را در خانه دارید بهتر است از میز عسلی طبقاتی استفاده کنید در این صورت هم میز زیبایی زیادی  به محیط شما میدهد و هم کاربردی میباشد. انتخاب میز با کشو های متعدد کمک شایانی در جمع کردن وسایل منزل میدهد.

میز عسلی تاشو: میزتاشو یکی از جدید ترین مدل های میز عسلی در بازار میباشد. از این مدل میز میتوانید برای زمانی که مهمان دارید و در مواقع لزوم استفاده کنید و در حالت عادی آن را جمع کنید. و یا در ساعاتی از شبانه روز برای صرف غذا و یا نوشیدنی از آن استفاده کنید.

میز عسلی با اشکال غیر متعارف: شما میتوانید با خلاقیت و نوآوری وسایل زیادی را به جای میز عسلی استفاده کنید.بطور مثال  صندوقچه های قدیمی و یا چمدان های قدیمی را جایگزین میزعسلی کنید. این کار میتواند حس و حال خوبی را به خانه شما هدیه دهد.

خرید میز عسلی:

شما میتوانید براساس نحوه چیدمان خود از میزهای جلو مبلی و عسلی چوبی و یا فلزی در ابعاد و شکل های مختلف استفاده نمایید.

مشاهده میزهای عسلی و جلومبلی

نکاتی که هنگام خرید میز عسلی باید به آن توجه کنیم چیست؟

 

بهتر است از خرید میز های عسلی با لبه های تیز خودداری کنیم تا آسیبی به کسی مخصوصا کودکان وارد نشود.

از میز های عسلی با ابعاد کوچک استتفاده کنیم تا امکان جابجایی آن نیز راحت تر باشد.

میز جلو مبلی و میز عسلی را ست مبلمان تهیه کنید.

سبکی که برای مبلمان انتخاب کرده اید را در خرید میز عسلی مدنطر قرار دهید.

بهتر است ارتفاع میز عسلی از مبلمان بلند تر نباشد تا استفاده از آن راحت تر باشد.

معمولا برای سرویس مبل 7 نفره 2 عدد میز عسلی و برای سرویس 9 نفره سه عدد میز عسلی قرارداده میشود اما شما بسته به نیازی که دارید میتوانید تعداد آن را افزایش دهید.

 

 

 

نتیجه گیری

شاید تغییر فرش مبلمان و یا پرده هزینه زیادی را بخواهد اما شما میتوانید با هزینه کمتری تغییر دکوراسیون دهید و محیط منزل و یا محیط کار خود را زیباتر کنید. فقط کافیست فضاهای خالی را شناسایی کنید و میز عسلی مناسب آن محیط را تهیه نمایید.

استفاده از میز عسلی کشویی و یا چند طبقه علاوه بر زیبایی میتواند در استفاده بهینه از فضا به شما کمک کند.

 

 

 

چرا از ایرامون خرید کنیم؟

امروزه سایت های فروشگاهی زیادی وجود دارند که شما می‌توانید با صرفه‌جویی در زمان و هزینه خود به این سایت‌ها مراجعه و وسایل منزل مورد نیاز خود را به آنها سفارش داده و اقدام به خرید کنید. یکی از این سایت‌ها، سایت ایرامون می‌باشد که با کیفیت‌ترین سرویس خواب  و سرویس چوب را شامل تخت تشک و مبلمان  را داراست و شما می‌توانید به راحتی موارد مورد نیاز خود را سفارش داده و خرید رضایت بخشی را داشته باشید.ایرامون با حذف واسطه ها سعی کرده است محصولاتی با قیمت مناسب و کیفیت خوب را ارائه دهد.

بهتر است برای انتخاب مدل و یا برند ملزومات از مشاورانی که سال ها در این زمینه تخصص دارند کمک بگیرید. همچنین می توانید برای مشاوره رایگان به شماره زیر تماس بگیرید.

 

5274 444 0902 ، 2366 3844 – 051 (پاسخگویی ۲۴ ساعته، ٧ روز هفته به غیر از ایام تعطیل)