معرفی جدیدترین میزناهار خوری 6 نفره 4 و 2 نفره

معرفی جدیدترین میزناهار خوری 6 نفره 4 و 2 نفره

مدل میزناهارخوری 6 نفره

 

میزناهارخوری 6 نفره یکی از پر کاربرد ترین میزهای غذا خوری برای خانواده های پرجمعیت و پذیرایی از مهمان هاست. انتخاب یک میزناهارخوری راحت  و در عین حال لوکس میتواند زیبایی پذیرایی را چندین برابر کند.

این میز ناهارخوری برای کسانی مناسب است که فضای بیشتری را در اختیار دارند. امروزه سبک های زیادی میزناهارخوری برای دکوراسیون های مختلف در بازار وجود دارد.اما در میان آنها معمولا سبک کلاسیک فضای بیشتری را اشغال میکند.

در گذشته اکثر غذاخوری های سنتی به شکل مستطیل بودند اما امروزه میزهای ناهارخوری در شکل های مختلف همچون گرد، بیضی و دایره موجود میباشند.

امروزه میزهای ناهارخوری  از متریال مختلف همچون چوب ، فلز و… وجود دارد.

انواع میز ناهار خوری براساس شکل ظاهری

  • میز ناهارخوری گرد
  • میزناهارخوری مستطیل شکل
  • میزناهارخوری چستر
  • میزناهارخوری فرانسوی
  • میزناهار خوری سلطنتی

میز ناهار خوری سلطنتی: میز ناهار خوری سلطنتی از چوب و پارچه مرغوب و با کیفیت ساخته شده است. معمولا غذاخوری های سلطنتی پر از منبت کاری های ریز و درشت هستند. این نوع از میزناهارخوری ها معمولا قیمت بالا و استحکام زیادی دارند زیرا چوب کار شده از چوب های اصل همچون گردو و راش میباشند.

میز ناهار خوری اسپرت

این میز ها برعکس غذاخوری های سلطنتی هیچ حکاکی و منبت کاری ندارند و ساده میباشند نکته ای که در این سبک از مبلمان مهم میباشد انتخاب یک رنگ خوب میباشد. که با دکوراسیون فضا همخوانی داشته باشد.

 

میزناهارخوری مستطیل: در گذشته اکثر میز ها به این شکل بوده اند. میزناهارخوری مستطیل مزایا و معایبی دارد. شما باید براساس نیازی که دارید شکل هندسی میز را انتخاب کنید.

میز ناهارخوری چستر: همینطور که از نام آن پیداست این مبلمان بدلیل لمسه دوزی که دارند به عنوان میز چستر نامیده میشوند که سبکی مدرن میباشد.نکته مهم در این نوع مبلمان نوع پارچه استفاده شده میباشد. پارچه صندلی باید با کیفیت باشد تا در لمسه دوزی آسیب نبیند.

میزناهارخوری فرانسوی: میز ناهار خوری فرانسوی معمولا سبکی مدرن و کلاسیک است که در هر سبک و دکوراسیونی قابل اجرا است.

 

میز ناهار خوری گرد بهتر است یا مستطیل

از نظر میزان زیبایی هیچ کدام برتری نسبت به یکدیگر ندارند و شما باید بسته به دکوراسیون و میزان فضایی که در اختیار دارید یکی را انتخاب کنید. اگر میزان فضایی که برای میز ناهار خوری در نظر گرفته اید کم میباشد، میزناهارخوری گرد و اگر فضای بیشتری در اختیار دارید میز غذاخوری مستطیل شکل برای شما مناسب تر خواهد بود.

 

 

میزناهارحوری

 

میزناهارخوری

 

میزناهارخوری

 

میزناهارخوری

 

میزناهارخوری

 

میزناهارخوری

 

 

مدل های جدید میزناهارخوری ایرامون در ابعاد سفارشی(2 نفره، 4نفره، 6 نفره)

سرویس ناهارخوری نکیسا

 

میزناهارخوری

سرویس نهارخوری سورنا

میزناهارخوری

سرویس ناهارخوری اریکا

میزناهارخوری

سرویس نهارخوری پرنس

میزناهارخوری

سرویس ناهارخوری کلاسیک صفحه سنگ

 

میزناهارخوری

سرویس ناهارخوری روناک

میزناهارخوری

میزناهارخوری

سرویس ناهارخوری نارین