راهنما خرید تخت خواب استاندارد دو نفره

راهنما خرید تخت خواب استاندارد دو نفره

قبل از خرید تخت خواب استاندارد دو نفره به فضای اتاق خود توجه نمایید تا تخت خواب دو نفره مناسب این فضا را خریداری کنید. البته که بودجه شما برای خرید تخت نیز از موارد بسیار مهم می باشد.

تخت خواب های دو نفره چوبی بسیار با کیفیت بوده و اما قیمت بالایی دارند. حتما رعایت کنید تا تختی با دوام خریداری کنید. برخی از افراد همیشه صبح ها وقتی از خواب بیدار میشوند عصبانی و اوقات تلخ هستند دلیل آن هم این است که بد استراحت کرده اند و خواب راحتی نداشته اند.

انواع تخت خواب های دو نفره :

1- تخت خواب های تاشو:

از مهم ترین راهکار های مبارزه با کمبود فضا در خانه های امروزی استفاده از تخت خواب دو نفره تاشو است. دیواره های تخت خواب تاشو دونفره با پیچ های خودکار به هم متصل خواهند شد.و دکور و همچنین باکس ملحفه با پیچ به بدنه اصلی نصب خواهند شد میز آرایش و کمد لباس بدون نیاز به نصب در کنار آن قرار خواهد گرفت. تخت خواب تاشو از شبکه های فلزی با لبه های خم شده بهره می برد که وزن اصلی انسان و تخت را به خوبی تحمل خواهد کرد

2- تخت خواب های سلطنتی:

تخت خواب دو نفره سلطنتی در مدل های مختلف تولید می شود و کسانی که قصد دارند اتاق خوابی با دکوراسیون سنتی و کلاسیک داشته باشند می توانند از این تخت ها برای اتاق خواب خود استفاده کنند.

3- تخت خواب چوبی:

چوب مرغوب ترین و با کیفیت ترین متریال برای ساخت وسایل منزل است. تنها موردی که در مورد این تخت ها وجود دارد قیمت بالای آن هاست که شاید همه قدرت خرید تخت های چوبی را نداشته باشند.

4- تخت خواب ام دی اف:

ام دی اف یکی از متریال های مرغوبی است که از آن برای ساخت تخت خواب استفاده می شود.
تخت خواب ام دی اف کیفیت و دوام بالایی دارد. امروزه ام دی اف به یکی از بهترین و کارآمدترین مواد برای استفاده در مبلمان اتاق های خانه مانند تخت خواب، میز، کمد و… تبدیل شده است و انتخاب اول بسیاری از افراد به دلیل استحکام بالا ، قیمت مناسب و تنوع زیاد آن است.

5- تخت خواب جک دار:

تخت خواب دو نفره جک دار را می‌توان یکی از بهترین نوع های تخت خواب دانست.
از مزیت‌های تخت های جک دار این است که دیگر لازم نیست کلی کمد و بوفه بخرید و درون اتاق جای بدهید تا بتوانید وسایل اضافی را درون آن‌ها بچینید. بنابرین اتاق شلوغ نمی‌شود و فضای دلبازی ایجاد می‌شود. تمیز کردن و گردگیری آن به راحتی انجام می‌شود و نیازی به جایجایی این مبلمان عظیم و کمر درد بعد از آن نیست.

6- تخت خواب کشودار:

امروزه یکی از بهترین روش های موجود برای ایجاد یک اتاق خواب زیبا و دلنشین استفاده از سرویس خواب های کشودار می باشد. سرویس خواب کشودار دارای ابعاد 200*160 می باشد
تماما زیر تخت دارای باکس های مختلفی می باشد که فضای زیر تخت کاملا قابل استفاده می شود.
از قسمت بالای تخت به عنوان قرار دادن قاب عکس و ساعت استفاده میشود.

در انتخاب سرویس خواب مناسب چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

یکی از مهمترین ویژگی های این نوع سرویس های خواب استفاده از رنگ هایی مانند سفید،‌ مشکی، خاکستری و در برخی موارد کرم در این نوع سرویس هاست.

انواع سرویس خواب های و نفره با اجتناب از طرحهای پیچیده و در عین سادگی از جلوه خاصی برخوردار هستند .با انتخاب سرویس خوابهای مدرن زیبایی، آسایش و آرامش را به داخل اتاق خواب خود بیرید.

برای داشتن خوابی باکیفیت نیازمند داشتن یک تخت‌خواب استاندارد و مناسب هستیم تا روز جدید خود را پرانرژی و با آمادگی شروع کنیم.

اولین نکته‌ای که در انتخاب سرویس خواب باید به آن توجه کنیم تخت خواب می‌باشد که جز مهمترین اجزای اتاق خواب است و اهمیت آن به دو دلیل است اول اینکه شما روی تخت خواب می‌خوابید پس بیشترین تاثیر را در راحتی خواب شما خواهد داشت و دوم اینکه به محض ورود به اتاق خواب اولین چیزی که به چشم می‌آید تخت خواب است پس از نقش دکوراتیو بودن آن نیز نباید غافل شد.

امروزه سرویس خواب‌های مختلفی با جنس‌ها، طرح‌ها، سایزها و رنگ‌های مختلف در بازار موجود است. باید توجه داشت که اشخاص مختلف برای داشتن خوابی آسوده و سالم، شرایط مختلف و نیازهای متفاوتی را می‌طلبند.

ارتفاع مناسب تخت خواب استاندارد دو نفره :

یکی از ویژگی ‌های مهم یک تخت‌خواب خوب گردش هواست. این ویژگی به‌ منظور جلوگیری از رشد میکروب‌ها در گرما و رطوبت از اهمیت بالایی برخوردار است.
این نکته علاوه بر کمک به حفظ بهداشت سبب می‌شود خواب راحتتر و بهتری در طول شب داشته باشید. یک تخت‌خواب استاندارد نباید مماس با زمین باشد ارتفاع مناسب برای یک تخت‌خواب استاندارد برای یک فرد بالغ بین ۳۵ تا ۴۰ سانتیمتر است.

ابعاد استاندارد یک تخت‌خواب چقدر است؟

ابعاد استاندارد تخت های دونفره معمولا 160 *200 سانتی متر و 180 *200 سانتی متر هستنداما قبل از خرید این گونه تخت‌ها علاوه بر در نظر گرفتن ابعاد اتاق باید تهیۀ تشک و روتختی مناسب را هم در خاطر داشت چراکه اغلب این ملزومات طبق اندازۀ استاندارد در بازار وجود دارند و پیدا کردن آنها با این ابعاد کمی دشوار خواهد بود.

شما می توانید تخت مورد نظر خود را از بین تخت های موجود در سایت ایرامون انتخاب کنید. این تخت ها کیفیت بالا و قیمت مناسبی دارند.

برای مطالعه بیشتر به مقاله خرید تشک خوشخواب از کارخانه مراجعه کنید.