راه‌های تشخیص تشک اصل از تقلبی
راه‌های انتخاب تشک اصل از تقلبی

راه‌های تشخیص تشک اصل از تقلبی

راه‌های انتخاب تشک اصل از تقلبی

انتخاب تشت مناسب، نقش مهمی در داشتن خواب آرام دارد. شما با داشتن یک خواب آرام می‌توانید با تمرکز بیشتر روی کارهایی خود وقت بذارید تا بازدهی بالاتری داشته باشید. به طور کلی خواب با سلامت روان و جسم رابطه مستقیمی دارد. تشک تقلبی و بی کیفیت باعث مشکلاتی از جمله حساسیت و مشکلات تنفسی، دردگردن وکمر می‌شود وتشک تقلبی بعد از مدتی بایدتعویض شودچون عمر کوتاه‌تری دارد. یکی مهم ترین راه‌های تشخیص تشک اصل، توجه به وجود آرم، لوگو و گارانتی معتبر است. از دیگر راه های تشخیص تشک اصل از تقلبی توجه به ارتفاع و بو و وزن تشک است.

چگونه تشک تقلبی را تشخیص دهیم؟

تشخیص تشک تقلبی تا حد زیادی دشوار است زیرا اکثر کلاه‌برداران تشک هر کاری که ممکن است انجام می‌دهند تا تشک تقلبی تا حد امکان اصلی به نظر برسد. با این حال، موضوع ارزش و کیفیت در اینجا مطرح می‌شود، زیرا تنها تولیدکنندگان تشک ثبت شده و دارای گواهینامه می‌توانند ارزش و کیفیت را به مشتریان خود ارائه دهند. در این مقاله، ما برخی از راه‌های تشخیص تشک تقلبی را برجسته می‌کنیم .

  • برچسب برند

یکی از مواردی که خریدار باید به آن توجه داشته باشد برچسب‌های روی تشک است. معمولاً بیشتر تشک‌های اصلی برچسب‌های خود را به روی قسمتی از تشک میدوزند تا نشان دهند یک عضو حذف نشدنی از اجزای تشت اصل است. برچسب اطلاعات درمورد برند را در اختیار ما قرارمی‌دهد،  از جمله مواد مورد استفاده برای ساخت تشک، محل و تاریخ تولید آن، و اطلاعات گارانتی و موارد دیگر است.

    راه‌های انتخاب تشک اصل از تقلبی

  • ضخامت تشک

یکی از راه های تشخیص تشک تقلبی اندازه گیری ضخامت تشک است. تشک های اورجینال به ویژه از تولید کنندگان مشهور استانداردها را به ویژه در ساخت تشک بادوام زیر پا نمی گذارند. یک تشک بادوام که سال‌ها سالم می‌ماند باید حداقل 8 اینچ ضخامت داشته باشد، از جمله حداقل نیاز یک لایه راحتی 2 تا 3 اینچی و یک لایه پایه 5 تا 6 اینچی داشته باشد. معمولاً هر چه تشک ضخیم تر باشد، احساس نرمی بیشتری دارد. برای تشخیص تشک تقلبی، اندازه گیری ضخامت تشک بسیار مهم است. هر تشکی زیر هشت اینچ باشد و ممکن است تقلبی باشد.(هر اینچ برابر 2.5سانتی متر است)

 

راه‌های انتخاب تشک اصل از تقلبی

 

  • وزن تشک

برای تشخیص تشک تقلبی، مهم است که وزن تشک را بررسی کنید. وزن تشک به طور متوسط بین 20 تا 60 کیلوگرم است که بستگی به اندازه، مواد و تراکم کف دارد. به این معنا که نوع تشک، ضخامت و اندازه آن عوامل مهمی هستند که وزن تشک را تعیین می کنند. جالب اینجاست که اگر تشک شما بسیار سبک است، ممکن است مواد گفته شده واصل نباشد.

 

راه‌های تشخیص تشک اصل و تقلبی

 

 

 

در اینجا چند راه برای تشخیص تشک اصل از تقلبی آورده شده است:

  • بوی تشک

برای تشخیص تشک تقلبی مهم است که به بوی تشک دقت کنید چون اگر با مواد شیمیایی درست شده باشد بوی مواد شیمیایی می‌دهد. ولی تشت‌های اصل این بو را ندارند و دارای الیاف طبیعی مثل نخ و پنبه می‌باشد.

 

راه‌های تشخیص تشک اصل و تقلبی

 

  • به دنبال برچسب گارانتی باشید

تشک‌های اصل معمولاً دارای برچسب گارانتی هستند که اطلاعاتی مانند نام سازنده، مدل تشک و تاریخ تولید را نشان می‌دهد.

تشک‌های تقلبی معمولاً برچسب گارانتی ندارند یا اطلاعات ناقصی در آنها درج شده است.

  • به دنبال علامت استاندارد باشید

تشک‌های اصل معمولاً دارای علامت استاندارد هستند که نشان می‌دهد از مواد باکیفیت ساخته شده‌اند و از نظر ایمنی آزمایش شده‌اند.

تشک‌های تقلبی معمولاً فاقد علامت استاندارد هستند.

 

راه‌های انتخاب تشک اصل از تقلبی

 

  • تشک را لمس کنید

تشک‌های تقلبی اغلب از مواد بی‌کیفیت و زبر ساخته می‌شوند. تشک‌های اصل از مواد باکیفیت و نرم ساخته می‌شوند.

 

راه‌های انتخاب تشک اصل از تقلبی

 

  • تشک را امتحان کنید

قبل از خرید، تشک را حتما امتحان کنید و مطمئن شوید که برای شما راحت است. تشک‌های تقلبی اغلب راحت نیستند و می‌توانند باعث درد کمر و گردن شوند یا خیلی نرم یا سفت است.

راه‌های انتخاب تشک اصل از تقلبی

 

  • چگونه اصالت تشک را تأیید کنیم

وب سایت سازنده را بررسی کنید : جزئیات محصول را با وب سایت رسمی مقایسه کنید.

تماس با خدمات مشتری : اگر شک دارید، برای تأیید با خدمات مشتری برند تماس بگیرید.

به دنبال گواهینامه ها باشید : گواهی‌هایی مانند CertiPUR-US® نشان می‌دهد که تشک با استانداردهای خاصی مطابقت دارد.

  • از کجا تشک اصل و با کیفیت خریداری کنیم

همانطور که در این مقاله گفته شد، انتخاب تشک مناسب، نقشی حیاتی در داشتن یک خواب خوب و باکیفیت ایفا می‌کند. ما در سایت ایرامون، با ارائه تشک‌های اصل و باکیفیت، به شما در انتخاب بهترین تشک کمک می‌کنیم. تمامی تشک‌های ارائه شده در سایت ما، دارای ارم، لوگو و گارانتی معتبر هستند. همچنین، قیمت‌های مناسب ما، به دلیل حذف واسطه‌ها و تولید مستقیم توسط خودمان می‌باشد. علاوه بر این، امکان ارسال سریع و آسان به سراسر کشور و خدمات مشاوره و پشتیبانی رایگان را برای مشتریان خود فراهم کرده‌ایم.

ما به شما اطمینان می‌دهیم که با خرید از سایت ایرامون، بهترین تجربه را از خرید تشک خوشخواب از کارخانه خواهید داشت.

هدف ما جلب رضایت مشتری است؛ تمامی محصولات ۳ سال ضمانت نامه کتبی و ۱۰ سال خدمات پس فروش دارد.