معرفی بیش از 10 مدل تختخواب مدرن و شیک

تختواب دو نفره

معرفی بیش از 10 مدل تختخواب مدرن و شیک

همه میدانیم که انتخاب یک تختخواب زیبا نقش زیادی در دکوراسیون اتاق خواب دارد انتخاب یک تخت مناسب که علاوه بر زیبایی راحتی زیادی هم باید داشته باشد بسیار مهم میباشد. برای داشتن یک خواب راحت عوامل زیادی همچون تخت، تشک، بالشت و… موثر میباشند.

امروزه تختخواب ها در انواع مدل های کلاسیک و مدرن در بازار موجود میباشند و شما میتوانید با توجه به سبکی که دارید طرح تختوابتان را انتخاب نمایید.

تختخواب مدرن برای خانه های امروزی که ساده و شیک هستند مناسب میباشد. اگر هم از سبک های سلطنتی خوشتان میآیید میتوانید این سبک را انتخاب کنید.برای حذف واسطه شما میتوانید با خرید تشک خوشخواب از کارخانه گران نخرید.

راهنمای خرید تختخواب

هنگام خرید تختخواب بهتر است به موارد زیر دقت نمایید تا خرید خوبی داشته باشید:

  • فضای اتاق خواب: تختخواب باید طوری باشد که امکان باز کردن درب کمد ها و کشوها فراهم باشد.و جلوی در و پنجره نباشد برای همین بهتر است قبل از خرید تختخواب به ابعاد آن توجه کنید.
  • تختخواب برای چه کسی است؟ اگر تخت را برای فرزندانتان تهیه میکنید میتوانید از تخت های دوطبقه استفاده نمایید و یا برای خرید تخت جهزیه توجه به زیبایی و سادگی بسیار مهم میباشد.
  • انتخاب تشک مناسب: هر چقدر که در انتخاب تخت دقت نمایید اما از تشک خوشخواب مناسبی استفاده نکنید تختخواب کارایی لازم را نخواهد داشت. بهتر است برای کسانی که کمر درد و یا اضافه وزن دارند از تشک های طبی استفاده نمایند.
  • توجه به آینده: اگر تخت را برای کودک خود درنظر گرفته اید بهتر است اندازه تخت طوری باشد که برای آینده هم بدرد بخورد شما میتوانید از تخت های یک نیم نفره نیز استفاده کنید.

در ادامه با 10 نوع تختخواب با دیزاین های مختلف آشنا میشویم:

 

 

تخت دونفره نگین

تخت دونفره نگین

 

تخت یکنفره ساناز

تخت یکنفره ساناز

تخت دونفره سینا

تخت دونفره سینا

 

تخت یک نفره آدرین

تخت یک نفره آدرین

تخت دماوند

تخت یکنفره دماوند

 

 

تختخواب دو نفره

تختخواب دونفره

تختخواب دو نفره

 

تختواب دو نفره

 

تختخواب دونفره

 

تختخواب