پاف سرویس خواب چیست؟

پاف سرویس خواب چیست؟

پاف تختخواب که به آن نیمکت نیز گفته میشود یک صندلی و یا نیمکت پایه دار است که تکیه گاهی ندارد و در انتهای تختخواب قرار میگیرد. هنگام خرید سرویس خواب میتوانید پاف سرویس خواب را هم براساس دکوراسیون اتاق خواب انتخاب و تهیه نمایید.در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با پاف سرویس خواب و مزایای آن آشنا شویم.

تاریخچه پیدایش پاف

در زمان های قدیم حکومت عثمانی برای جلوگیری از پادرد پاهایشان را بالاتر از بدن و سطح زمین روی چهارپایه  قرار میدادند و داستان پاف ها هم از همینجا شروع شد اما امروزه نقش مهمی در دیزاین اتاق خواب ها و کاربرد نگهداری از وسایل را دارد.

 

پاف سرویس خواب

پاف جلو مبلی ساتین

کاربرد پاف در اتاق خواب چیست؟

پاف سرویس خواب علاوه بر زیبایی میتواند به عنوان گنجه و یا باکس درب دار و جادار برای نگهداری از وسایل استفاده شود. در بعضی از پاف ها قسمت های تفکیک شده وجود دارد تا شما بتوانید از آن به عنوان جاکفشی استفاده نمایید. علاوه بر همه اینها میتوانید از نشیمن گاه آن برای نشستن استفاده نمایید.

 

بهترین اندازه برای نیمکت

پاف ها انواع مختلفی دارند و براساس طرح هایی همچون مربع، مستطیل، و دایره و طراحی های خاص در بازار وجود دارند اما بطور معمول متناسب با عرض تختخواب تولید میشوند زیرا معمولا در انتهای تخت قرار میگیرند و به زیباتر شدن سرویس خواب کمک میکنند.

ارتفاع مناسب برای پاف سرویس خواب

انتخاب ارتفاع متناسب با لبه تخت و یا پایین تر از آن خوب است اما ارتفاع بالاتر از لبه تخت به هیچ عنوان پیشنهاد نمیشود.

عرض مناسب برای پاف

عرض هم همانند ارتفاع بهتر است متناسب با سرویس خواب و یا کمتر باشد بیشتر بودن عرض پاف علاوه بر زشت شدن سرویس خواب رفت و آمد را دچار مشکل میکند.

پاف

جنس مناسب پاف تختخواب

همینطور که در قبل نیز اشاره شد پاف سرویس خواب از جنس و طرح های متفاوتی همچون از جنس حصیر بافتنی، چوب ام دی اف و فلز وجود دارد اما به طور معمول هنگام خرید متناسب با سرویس خواب انتخاب میشود.

چند نوع پاف تختخواب در بازار وجود دارد؟

پاف ها براساس جنس و کاربردی که دارند به انواع مختلفی تقسیم میشوند.

 

پاف پارچه ای

رایج ترین نوع پاف ها پاف هایی هستند که با پارچه پوشانده شده اند. و به طور معمول در اتاق خواب استفاده میشوند. پارچه های پاف میتواند از پارچه هایی با طرح های سنتی  ویا مدرن باشد پارچه های مخمل نیز طرفدار زیادی دارد.

 

پاف با روکش چرم

از زمان های قدیم پارچه های چرم به عنوان لوکس ترین پارچه ها استفاده میشده بنابراین انتخاب پاف از نوع چرم برای محیط اداری میتواند انتخاب خوبی باشد. پاف های چرمی را به عنوان یک اکسسوری خاص در ادارات و شرکت های لاکچری استفاده میشود.

 

پاف سرویس خواب دو تیکه

پاف سرویس خواب دو تیکه میتواند داخل اتاق خواب به عنوان صندلی استفاده شود و به دلیل جابجایی راحت در گوشه های مختلف اتاق قرار بگیرد.

پاف سرویس خواب

پاف سرویس خواب مدرن

این سبک از پاف ها بصورت کاناپه استفاده میشود و معمولا با سرویس خواب ست میشود. پاف را میتوانید با روتختی و پرده ها ست کنید.

 

پاف سرویس خواب سلطنتی

این سری از پاف ها معمولا با سرویس خواب سلطنتی استفاده میشوند. اگر فضای زیادی دارید میتوانید از این سبک استفاده کنید.

 

علاوه بر پاف های سرویس خواب نوع های مختلف دیگری مثل پاف جلومبلی و یا پاف میز آرایش وجود دارند.

پاف میز آرایش:

این پاف ها صندلی های کوچکی هستند که از سایر پاف ها کوچک تر هستند و ارتفاع آنها متناسب با میز آرایش میباشد. به دلیل نداشتن تکیه گاه فضای اتاق رابزرگ تر نشان میدهند ضمن اینکه بسیار کاربردی نیز هستند ویژگی مثبت این پاف ها اینست که به هر اتاقی چه کوچک یا بزرگ و مدرن و یا سنتی می اید.

 

استفاده از پاف برای اتاق کودک

بسیاری از مردم تصور میکنند پاف فقط مخصوص اتاق بزرگسالان است اما وجود پاف در اتاق کودکان علاوه بر زیبایی میتواند هم به عنوان میز و یا صندلی استفاده شود سبک بودن و راحتی در جابجایی نیز از مزایای دیگر آن میباشد.

پاف سرویس خواب

نتیجه گیری

اگر هنوز این سوال را در سر دارید که چرا باید پاف سرویس خواب بگیرید باید گفت که پاف ها سه ویژگی مثبت دارند

به دلیل تنوع بالایی که در طرح رنگ دارند در تمام اتاق خواب ها با هر چینش دکوراسیونی میتوانند استفاده شوند. چند کاربرده هستند و علاوه بر کاربرد ها کمک کننده دکوراسیون اتاق هستند و به زیبایی اتاق کمک میکنند.

 

 

آشنایی با برند ایرامون

از مزایای برند ایرامون میتوان به تنوع محصولات اشاره کرد

تنوع فوق العاده محصولات ایرامون که در زمینه های مختلف ساخت دكوراسيون داخلي مانند:

سرويس هاي مبلمان ، مبل های تختخواب شو ، سرویس های ناهارخوري ، سرويس هاي خواب ( تخت خواب ، باکس های هتلی و خانگی – باکس های جکدار – تخت های تاشو دیواری واکسترابد ) ،شلف – دکوری ،تشک کالای خواب می باشد ، که این شرکت را به برند درجه یک از لحاظ تنوع و کیفیت و پشتیبانی محصولات تبدیل کرده است.

 

چرا از ایرامون خرید کنیم؟

ضمانت کالا : در شرکت ایرامون فروش محصول ابتدای یک همکاری است . ما زمانی که محصولی را به مشتری تحویل میدهیم ،هدف خود را کسب رضایت مشتری در راستای برند سازی میدانیم و از ارائه هرگونه ضمانت به مشتریان خود دریغ نداریم .

خدمات جانبی پس از فروش : انواع محصولات ایرامون در ابعاد و اندازه های مختلف قابل ارائه هستند . همچنین محصول را به سفارش شما تغییر رنگ در فلز و پارچه می دهیم.

مشاوره در انتخاب رنگ (دکوراسیون) : مشاوران ما در ایرامون قبل از خرید پیشنهاداتی مناسب و به صورت رایگان با فضای شما ارائه میکنند.

ظرافت و زیبایی: کلیه محصولت ما به صورت کلاف کاملا فلزبا جوش co2 که بسیار مستحکم و مدرنیته و منطبق با بهترین ها واستاندارهای روز دنیا به شما ارایه میگردد. و خیال شما را از بابت کیفیت راحت کرده است.

مدت زمان تحویل : انتخاب هر محصول و نوع درخواست های مشتری در زمان تحویل تاثیر گزار است که این زمان بین 5 تا 20 روز می باشد.