نکاتی که قبل از خرید مبل تختخواب شو باید بدانید!

راهنمای خرید مبل تختخوابشو

نکاتی که قبل از خرید مبل تختخواب شو باید بدانید!

مقدمه

امروزه بسیاری از افراد از کمبود فضا ناراضی هستند و به دنبال وسایلی هستند که در خانه فضای کمی را اشغال کند. ضمن اینکه هنگام خرید مبلمان و یا کاناپه، راحتی مبل  از اهمیت زیادی برخوردار است. بسیاری از افراد برای جلوی تلوزیون از مبل تختخوابشو استفاده میکنند. زیرا هم فضای کمی را به نسبت سایر مبلمان اشغال میکند و هم دو به دو صورت میشود از آن استفاده کرد. این مقاله به عنوان راهنمای خرید مبل تختخواب شو برای شما تهیه شده است تا اگر به دنبال خرید یک مبل تختخوابشو با کیفیت هستید با اطلاعات کافی خریدی خوب داشته باشید.

مبل تختخواب شو برای مکان هایی که مشکل کمبود فضا را دارند بهترین گزینه میباشد. یکی از مکان هایی که خیلی از مبل تختخواب شو استفاده میکنند هتل ها میباشند.پیشنهاد میکنم لیست تجهیزات هتلی را حتما بخوانید.

 

تعریف مبل تختخوابشو

به مبل هایی که در زیر آن کاناپه تعبیه شده است و با باز کردن آن تبدیل به تخت میشود. مبل تخت شو میگویند. امروزه افراد زیادی طرفدار این مدل از مبل ها شده اند زیرا این مدل علاوه بر راحتی زیبایی مزایای زیاد دیگری نیز دارد که در ادامه به آن ها اشاره میکنیم.

مزایا مبل تختخوابشو:

  • دوکاره بودن مبل تختخواب شو

    • خیلی از افراد به دنبال یک مبل راحتی برای جلو تلوزیون هستند که بتوانند هنگام فیلم دیدن دراز بکشند و راحت باشند. اما از آن جایی که گزاشتن تخت در جلوی تلوزیون منطقی نمیباشد و همینطور فضای زیادی را اشغال میکند بهترین گزینه استفاده از مبل تختواب شو است.
  • وزن سبک

    • این کاناپه ها نسبت به تختخواب ها وزن کمتری دارند وبرای دو دسته از افراد مناسب است. کاناپه تختخواب شو برای دانشجو ها و مستاجران گزینه خوبی میباشد.
  • امکان جابه جایی آسان

    • علاوه بر دو کار بودن این مدل امکان جابه جایی هم آسان میباشد و شما میتوانید آن را از اتاق به پذیرایی و اتاق مهمان ببرید.و لازم نیست که حتما در اتاق نگهداری شود.
  • قابلیت استفاده در مکان های مختلف

    • همینطور که در بالا به آن اشاره شد بخاطر جابه جایی آسان امکان استفاده در مکان های مختلف خانه وجود دارد.
  • قیمت مناسب

    • در واقع شما با خرید یک محصول از خدمات دو محصول استفاده میکنید این در صورتی است که اگر بخواهید هر کدام را جدا تهیه کنید ممکن است لازم باشد هزینه بیشتری را صرف کنید.

مواردی که قبل از خرید مبل تختخوابشو باید به آن توجه کنید:

  1. میزان استحکام پایه ها

    1. وزن کاناپه را پایه های آن تحمل میکند پس باید پایه های مبل طوری باشد که کاناپه پس از مدتی لق نشود و باعث نامتوازن شدن تختخواب نشود. کاناپه هایی که پایه های آن با چسب وصل شده نسبت به کاناپه هایی که با میخ متصل شده اند دوام بیشتری دارد.
  2. رنگ و مدل مبل تختخوابشو

    1. رنگ و طرح مبل تختخوابشو کاملا بستگی به سلیقه افراد دارد اما بهتر است از رنگ های تیره استفاده شود زیرا دیر تر کثیف میشوند همینطور طرح های ساده تا سالها قابل استفاده میباشند. و از مد نمیروند.
  3. جنس تشک روی مبل

    1. در رابطه با تشک مبل به چند نکته توجه کنید بهتر است تشک مبل تختخواب شو طوری باشد که قابل تعویض باشد همچنین تشک قطر کافی و مناسب برای نسشتن و خوابیدن را داشته باشد. و فنر آن طوری باشد که محکم و بادوام باشد.

تشک های مبل معمولا از دو نوع تشک فومی و تشک فنری میباشند. تشک های فومی ضخامت زیادی ندارند و وزن کمتری دارند، تشک های فنری نیز به نسبت مدل های قبلی پیشرفت بیشتری داشته اند.امروزه بعضی از تشک های فنری فنر را داخل پاکت هایی قرار داده اند تا هنگام برخورد فنر ها صدایی ایجاد نشود.

  1.  متریال و پارچه استفاده شده

    1. نرم لطیف بودن پارچه و همچنین استفاده از یک پارچه مقاوم بسیار مهم میباشد زیرا استفاده مداوم از کاناپه در اولین مرحله باعث خراب شدن پارچه آن میشود. و استفاده از یک پارچه خوب باعث ماندگاری بالاتر آن میشود.
  2. ابعاد

    1. برای اینکه اندازه مناسب برای مبل موردنطرتان را انتخاب کنید. بهتر است قبل از آن به دو سوال مهم جواب دهید:
      خانواده شما چند نفره است؟ و چند نفر قرار است از این فضا استفاده کنندفضایی که برای کاناپه در نظر گرفته اید چقدر است؟ آیا میشود در آن فضا از کاناپه های بزرگ تری استفاده کرد؟
  1. سهولت استفاده

    1. کاناپه باید طوری باشد که تبدیل آن از حالت مبل به تختخواب به راحتی انجام شود. دقت کنید که هنگام بیرون آوردن کاناپه کاردشواری نباشد و همینطور قسمت کاناپه لق نباشد.
  2. حداکثر وزن قابل تحمل

    1. نکته بسیار مهم توجه به میزان استحکام مبل است .مبل تخت شو باید توانایی تحمل افراد با وزن های مختلف را داشته باشد اگر احتمال میدهید افرادی با وزن بیشتر ممکن است روی آن دراز بکشند بهتر است از مبل تختخوابشو فلزی استفاده کنید.

قیمت مبل تختخوابشو

قیمت مبل تختخوابشو براساس طرح وزن ابعاد یکنفره و یا دونفره بودن آن تعیین میشود.نکته دیگر متریال استفاده شده است  بطور مثال کاناپه هایی که از پارچه های لوکس تر مانند مخمل درست شده اند و یا تشک بهتری دارند قطعا قیمت بیشتری هم دارند. در بعضی از مدل ها باز بسته شدن کاناپه بصورت اتوماتیک انجام میشود که قیمت بیشتری نیز دارند.

خرید مبل تختخوابشو در مشهد

فروشگاه های زیادی دست به فروش مبل تخت شو زده اند. اما بهتر است از جایی خرید کنید که امتحان اش را پس داده باشد. برند ایرامون با تولید انواع مختلف مبلمان یکی از کاملترین فروشگاه های مبلمان و کالای خواب در مشهد میباشد. با ضمانت 36 ماهه ایرامون ،با خیال راحت خرید کنید. امیدواریم که با توجه به مطالبی که در راهنمای خرید مبل تختخواب شو بیان کردیم خرید مطمعن و خوبی داشته باشید.

 

انواع مبل تختخوابشو براساس باز بسته شدن آن

این مبل ها در دو نوع اتوماتیک و دستی وجود دارند مدل اتوماتیک در ظاهر شاید راحت تر باشد اما دارای معایبی نیز میباشد که در ادامه به آنها اشاره میکنیم.

در مدل های دستی چند بخش مشخص در زمان باز و بسته شدن درگیر هستند و احتمال خرابی آن ها نیز کمتر است اما در مدل های اتومات تعداد بخش های درگیر و البته پیچیدگی آن ها نیز بیشتر بوده و در نتیجه در صورت بروز خرابی تعمیر دشوارتری خواهند داشت. به همین دلیل اگر بودجه کافی برای خرید م یک مبل تختخوابشو اتوماتیک  خوب را ندارید بهتر است از مدل دستی آن خریداری کنید.و به هیچ عنوان با خرید یک محصول بی کیفیت صرفه‌جویی در هزینه نکنید.

از مبل تختخوابشو با در نظر گرفتن ابعاد جایی که در نظر دارید میتوانید در اتاق، نشیمن و یا حتی در دفتر کار استفاده کنید.

 

معرفی چند مدل مبل تختخوابشو با کیفیت

مبل تختخوابشو

مبل تختخواب شو شانلی

مبل تخت شو

مبل تخت خوابشو آتیس

کاناپه تختخواب شو

مبل تخت خوابشو مونیکا