خفن ترین ایده های طراحی بالکن زیبا

بالکن زیبا

خفن ترین ایده های طراحی بالکن زیبا

طراحی بالکن زیبا برای آپارتمان 

طراحی بالکن زیبا و سرسبز در میان آجرها و سنگ های یک مجتمع آپارتمانی واقعاً یک نعمت است.افرادی که در یک آپارتمان کوچک زندگی می کنند، ناچار هستند در مورد اندازه و تعداد وسایل خانه با احتیاط عمل کنند.

بسیاری از افراد از بالکن به عنوان انباری استفاده میکنند بهتر است از این به بعد از ایده های خلاقانه خود صرف تزیین بالکن استفاده کنید و از داشتن یک بالکن زیبا و خاص لذت ببرید.

شما می‌توانید با طراحی بالكن خانه، فضای دنجی را برای آپارتمان خود ایجاد كنید و از آن مخصوصا در فصل تابستان و گرما برای مهمانی‌های خود استفاده كنید.

ایده‌های پیشنهادی ایرامون به شما کمک می‌کند تا محیطی جذاب و کاربردی بسازید و با زیباسازی بالکن‌ها در ایجاد شهری زیبا نقش داشته باشید.

 

سبزی و نشاط را به بالکن تان بیاورید!

لازم نیست هزینه یا انرژی زیادی صرف کنید. کافی است گیاهان و وسایلی را که با آنها هماهنگ هستند به بالکن خانه بیاورید و با استفاده از قدرت خلاقیت خود، آنها را به گونه ای زیبا و متناسب بچینید. فضای دیوار فضایی ارزشمند در بالکن های شهری است، بنابراین بیشترین استفاده را از آن می کنید.

باغچه های دیواری به دیوارهای خالی زندگی می بخشند و نقطه ای کانونی و نمایشی در آن جا به وجود می آورند. برای چیدمان بهتر گل ها و گیاهان میتوانید از شلف ها نیز کمک بگیرید.

طراحی بالکن زیبا

از منابع نورپردازی مختلف کمک بگیرید

قرار دادن ریسه‌های نوری به‌صورت عمودی بر روی دیوار ایده جالبی برای نورپردازی بالکن است.علاوه بر این می‌توانید این ریسه‌ها را در حاشیه لبه بالکن قرار دهید یا از حفاظ‌ های بالکن به‌عنوان پایه استفاده کنید.

شمع‌های مختلف، جاشمعی‌های متنوع و همین‌طور آویزهای نوری فضای بالکن را رؤیایی و زیباتر نشان می‌دهند. تمام این موارد محیط مناسبی جهت شب‌نشینی در بالکن ایجاد می‌کنند.

بالکن زیبا

 

سایه بسازید

حصیرهای مختلف و همین‌طور چترهای بزرگ انتخاب مناسبی برای ایجاد سایه در بخشی از بالکن هستند.در صورت امکان می‌توانید با پرده‌های برزنتی هم سایه بسازید. ایجاد سایه بالای مبل خیال شما را از آفتاب های سوزان تابستان و برف باران زمستان در امان نگه دارد.

 

شلف های قدیمی را در بالکن تان به کار گیرید!

با استفاده از شلف های قدیمی، گیاهان مورد علاقه ی خود را به معرض نمایش بگذارید. اگر عاشق بونسای ها هستید، باید به اطلاع تان برسانم علاقه ی شما کاملا به جا است.بونسای ها به سبب رشد کندشان و نیاز کم به مراقبت، گزینه ای مناسب برای زندگی های شهری امروزی هستند.

شلف دکوری افرا

شلف افرا

کفپوش مناسب برای بالکن

برای انتخاب کفپوش مناسب باید جنس کفپوش طوری باشد که در برابر رطوبت، باران، برف و… مقاومت زیادی داشته باشد. به طور مثال چوب ترموود میتواند گزینه خوبی باشد زیراهم مقاومت بالایی داردو هم از قیمت مناسبی برخوردار میباشد.

چوب ترموود

صندلی‌های تاشو در فضاهای خیلی کوچک

بالکن‌های خیلی کوچک و جمع‌وجور به کمک میز و صندلی‌های تاشو به فضایی برای نوشیدن یک فنجان چای تبدیل می‌شوند.

علاوه بر صندلی های تاشو میتوانید از نیمکت ها نیز استفاده کنید. نیمکت

بالکن خود را ساده دکور کنید!

برای پیش گیری از شلوغی، از مبلمان ساده استفاده کنید. اگر بالکن تان فضای کوچکی دارد، یک کاناپه ی راحتی مانند این نمونه گوشه ای گرم و نرم برای استراحت عصرانه ی شما فراهم می کند. پس همیشه نیازی نیست دور و بر خود را شلوغ کنید.

باالکن زیبا

ایرامون آرامش خیالمون

نتیجه ای برای طراحی بالکن زیبا:

فراموش نکنید بالکن منزل شما نیز جزئی از خانه ی شما است و همان طور که می خواهید دکوراسیون داخلی منزل تان از جنس خودتان باشد، فضای بیرونی آن نیز بهتر است رنگ و نشانه ای از شما داشته باشد.

به این بیندیشید که دقیقا چه چیزهایی را برای این فضا می خواهید و چه چیزهایی را نمی خواهید.

خواسته ی شما می تواند یک فضای کار، فضای مطالعه یا فضای غذاخوری باشد.

بالکن تان هرچقدر هم کوچک، می تواند فضایی باشد که همیشه رویای آن را داشته اید.