کلاف فلزی

کلاف فلزی

کلاف فلزی

کلاف فلزی ، استحکام و مقاومت

کلاف فلزی

مبلمان از دو قسمت کلی کلاف و رویه  تشکیل شده  است. برای ساختن یک مبل اولین مرحله ساخت کلاف مبل است.

قسمت کلاف از فلز یا چوب و قسمت رویه آن از پارچه یا چرم ساخته می‌شود و کلاف یا همان ساختمان اصلی مبل، در همه آنها مشترک است. تقریبا اکثر مبل ها دارای کلاف و به عبارت ساده تر اسکلت بندی زیر کار می باشد و به تازگی کلاف فلزی،

به دلیل استقامت و مقاوت و طول عمر زیاد آنها، طرفداران زیادی در بین خریداران پیدا کرده است.

کلاف فلزی

کلاف فلزی مبل های تولیدی ایرامون عموما از فلز آهن با ضخامت 1/25 میلیمتر می باشد که بسیار مقاوم است و طول عمر بسیار بالایی دارند. هر چقدر فلز عمر مفید داشته باشد به همان اندازه کلاف مبل ها عمر دارند.

باید دقت شود تا در ساخت مبلمان، تمام اجزای آن از یک نوع فلز تهیه شده باشد تا مقاومت یکسانی را نسبت به ضربه و فشار و خش داشته باشند.

 

در ساخت کلاف فلزی مبل رعایت استانداردهای ساخت از نظر فنی مثل اتصالات مناسب بسیار اهمیت دارد.

متاسفانه بعضی از تولیدکنندگان به دلیل پوشیده بودن کلاف فلزی مبل و اینکه قابل‌رویت برای مصرف‌کننده نیست، از مواد خوب و تکنیک مناسب جهت ساخت استفاده نمیکنند.

کلاف فلزی
مزایای کلاف فلزی زیر کار مبل:

عمومآ فلز آهن در تمام دنیا داری ویژگی های یکسانی هستند جز درموارد خاص آنکه آلیاژهایی به آنها اضافه شده و در صنایع خاصی مورد استفاده قرار می گیرد.

همانطور که می دانیم استفاده از فلز صنعتی سبک در کلاف فلزی انواع مبلمان دارای ویژگی های متعددی است.

مانند:

  • استحکام
  • طول عمر بالا
  • اتصالات مقاوم توسط جوش co2 صنعتی
  • عدم استفاده از میخ، پیچ و پرچ برای اتصال قطعات فلزی

کلاف

استفاده از رنگ الکترو استاتیک

در این نوع کلاف فلزی جذب صددرصدی رنگ با روش رنگ کاری کوره ای الکترواستاتیک انجام می شود که این امر باعث می شود کلاف فلزی زیر کار در بدترین شرایط آب و هوایی یا حتی شرجی کاملا تحت محافظت قرار بگیرد و از هرگونه آسیب، زنگ زدگی و پوسیدگی در امان باشد.

دلیل عمده ی این کار این است که رنگ در تمامی نقاط پیدا و پنهان توسط نیروی الکترو مغاطیس جذب آهن می گردد.

 

اطمینان از کلاف فلزی

نکته قابل اهمیت در انتخاب مبلمان ایرامون _ مخصوصا مبل های تختخوابشو _ این است که بخشهایی از کلاف فلزی زیر کار هنگام تخت شدن در قسمت لبه باکس قابل روئیت بوده و اطمینان خاطر بیشتر را به جهت استحکام محصول هنگام خرید مبل به مشتریان می دهد.

کلاف فلزی برای مبلمان با اینکه باعث می شوند مبل کمی سنگین تر بشود، اما در مقابل از اسکلتهای چوبی بسیار محکم تر هستند.

 

لازم به ذکر است کلیه مبلمان تولیدی توسط مجموعه ایرامون با استفاده از کلاف فلزی بوده و همین موضوع سبب افزایش چند برابری طول عمر مبلمان می باشد.

همچنین در کلیه مبلمان تولید شده توسط ایرامون از فوم سرد درجه یک و پارچه ی مبلی آن هم از جنس مخمل مکث درجه یک استفاده شده هرکدام از آنها از بهترین و با کیفیت ترین نوع فوم و پارچه می باشد.

ایرامون، آرامش خیالمون

این روزها با توجه به مشغله های روز افزون و سپری شدن ساعات زیاد در محیط بیرون از خانه، محل کار و همین طور ترافیک های طولانی، افراد ترجیح می دهند که به جای روش های مرسوم خرید یعنی مراجعه حضوری به فروشگاه های مختلف و جستجو در میان آن ها، روش های جدید و سریع تری را جایگزین کنند.

به همین منظور فروشگاه های اینترنتی متعددی مثل سایت ایرامون وجود دارند که شما می توانید بجز اطمینان خاطر از کیفیت کلاف آنها، با اطمینان کامل از کیفیت ساخت و راحتی محصولات آن، به سایت ما مراجعه کنید و مجموعه ای از

شیک ترین و بهترین انواع مبلمان ، سرویس ناهارخوری، شلف ، تجهیزات هتلی و تشک  و سرویس خواب خود را نیز

از فروشگاه اینترنتی ایرامون خریداری کنید و در اسرع وقت با ارسال رایگان درب منزل تحویل بگیرید.