انواع سبک مبلمان

انواع سبک مبلمان

انواع مبلمان

معرفی مبل راحتی :

مبل راحتی یکی از مهم ترین وسایلی است که در فضای پذیرایی منزل از آن استفاده می شود.معمولا مبل های راحتی در مقابل تلویزیون چیده شده در نتیجه به نسبت سایر ست های مبلی بیشتر استفاده می شوند.

همچنین اسفنج نشیمن این مبل باید از نوع مرغوب باشد تا به خاطر استفاده مکرر از بین نرفته و شکل اولیه خود را از دست ندهد.

بهترین فوم برای نشیمن، فوم سرد و اسفنج 30 یا 35 کیلویی است.علاوه بر این ها نوع پارچه رویه مبل و دوخت آن نیز بسیار اهمیت دارد.

سعی کنید برای مبل راحتی پارچه های قابل شستشو انتخاب کرده و دوخت آن را قبل از خرید حتما بررسی کنید.

 

انواع مبل راحتی :

مبل راحتی ایتالیایی:

طرح های مبل ایتالیایی بسیار خاص و فانتزی بوده و برای ساخت آنها از بهترین متریال استفاده می شود.

خصوصا پارچه روکش این نوع مبل ها از انواع لوکس پارچه های رو مبلی انتخاب خواهد شد.همچنین این مبل ها بسیار خوش ساخت هستند.

مبل راحتی مدل لوکا:

لوکا یکی از جدیدترین مدل های مبلمان راحتی به شمار می‌رود که همه آنچه که شما از یک مبل راحتی انتظار دارید را برآورده خواهد کرد.

این مدل را می‌توان در رده مبلمان راحتی فانتزی قرار داد.

مبل راحتی جدید و شیک لوکا دارای ابعاد کوچک‌تر و جمع و جورتری نسبت به سایر مدل‌ها بوده و به همین جهت نیز برای خانه‌های آپارتمانی و کوچک انتخاب بسیار مناسبی است.

پایه‌های مدل راحتی لوکا نیز چوبی بوده و رنگ پایه‌ها نیز قابل تغییر هستند.

 

مبل راحتی جدید مدل ربکا:

اگر به دنبال خرید یک مدل جدید مبل راحتی شیک و ساده هستید، مبل راحتی ربکا می‌تواند یکی از گزینه‌های خرید شما باشد.

این مدل، که طراحی آن برگرفته از سبک‌های مبلمان راحتی اروپایی است.یکی از جدیدترین مدل های مبلمان راحتی توکامارت است که در سال 2020 طراحی و تولید شده است.

می‌توان آن را جزء مدل‌های مبلمان راحتی مدرن دانست.مبل راحتی جدید ربکا نیز دارای تنوع در رنگ و طرح پارچه و پایه‌های چوبی بوده و می‌توانید آن را با رنگ دلخواه خود سفارش دهید.

 

مبل راحتی جدید و شیک لوگانو:

لوگانو نیز یکی دیگر از مدل های جدید و شیک مبل راحتی سال 99 می‌باشد. این مدل را از نظر طراحی می‌توان در رده مبلمان راحتی فانتزی و هم مبلمان راحتی مدرن قرار داد.

چرا که نه مانند مدل ربکا کاملا ساده و مدرن است و نه همانند لوکا حالت فانتزی دارد، بلکه طراحی‌اش مابین این دو بوده و به همین خاطر می‌توان آن را مدل راحتی مدرن فانتزی نامید.

لوگانو از راحتی فوق‌العاده‌ای نیز برخوردار است. اگر منزل کوچکی دارید و دنبال خرید مبل راحتی جدید و جمع و جوری هستید.

می‌توانید مبل راحتی لوگانو را به صورت نیم ست پنج نفره شامل یک کاناپه سه نفره و دو مبل تکی خریداری کنید.

 

مبل جدید راحتی آنیتا:

آنیتا نیز یکی دیگر از مدل های جدید مبلمان راحتی 2020 است که طراحی آن نسبت به مدل‌های راحتی دیگر متفاوت ‌تر بوده و برای خانه‌های نسبتا بزرگ ‌تر مناسب است.

ابعاد این مدل نسبتا بزرگ‌تر بوده و به همین خاطر برای خانه‌هایی که فضای بیشتری دارند می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

همین طور ارتفاع نشیمن مدل مبل راحتی آنیتا نیز نسبتا کمتر بوده و به همین جهت نشیمن آن بسیار راحت می‌باشد.

طراحی لوزی شکلی که باعث می‌شود مبلمان از طراحی ساده درآمده و طرحی متفاوت‌تر نسبت به مدل های مبل راحتی دیگر داشته باشد.

 

مبل راحتی جدید و زیبای آلبرتا:

اگر دنبال مبلی هستید که روبروی تلویزیون قرار داده و به راحتی روی آن لم دهید و برنامه‌های مورد علاقه‌تان را همزمان با استراحت کردن تماشا کنید.

مبل راحتی جدید آلبرتا مناسب ‌ترین انتخاب برای شماست.این مدل جدید با نشیمن بزرگ و عریضی که دارد این امر را برایتان میسر کرده و به راحتی می‌توانید روی آن استراحت کنید.

پشتی مبل های تکی مدل شیک آلبرتا ارتفاع بلندی داشته و این امر باعث می‌شود که شما بتوانید سر و گردن خود را نیز به پیشی مبل تکیه داده و با آسودگی خاطر استراحت کنید.

مبل راحتی مدل جدید سونیا:

سونیا نیز یکی از جدیدترین مدل های مبلمان راحتی در ایران می‌باشد که قابلیت‌های منحصربه ‌فردی دارد.

کاناپه این مدل زیبا هم مانند مدل آلبرتا دارای نشیمن بزرگ و بسیار راحتی است.طراحی مدل سونیا برگرفته از سبک مبلمان ترکیه‌ای بوده و یکی از جدیدترین مدل های مبلمان راحتی در بازار مبلمان ایران به شمار می‌رود.

طرفداران زیادی دارد و از زیبایی و تنوع رنگی بالایی برخوردار است.

مبل چستر راحتی کلاسیکو:

مبل راحتی چستر کلاسیکو نیز یکی دیگر از مدل های جدید مبلمان راحتی در بازار ایران بوده و می‌توان آن را یکی از زیباترین و خاص‌ترین مدل‌های راحتی دانست که زینت ‌بخش منزل شما خواهد بود.

این مدل جدید که به سبک مبلمان چستر یعنی با لمسه دوزی طراحی و تولید شده است.

مبل چستر 

مبل سه نفره چستر

مبل چستر آلفردو:

طراحی مبل راحتی چستر آلفردو نیز برگرفته از جدیدترین مدل ها و سبک های مبلمان راحتی ترک بوده است.

یکی از خاص‌ترین مدل‌های مبلمان راحتی به حساب می‌آید که با خیالی آسوده می‌توان از آن در دکوراسیون امروزی استفاده کرد.

یکی از ویژگی‌های بارز این مدل که در نگاه اول به چشم می‌آید، سبک خاص و منحصر به فرد پایه‌های مبل تکی مبل چستر آلفردو است که به زیبایی هرچه تمام‌تر طراحی و تولید شده است.

مبل راحتی سیلویا:

یکی دیگر از مدل های جدید مبلمان راحتی در سال 99، مبلمان سیلیویا است که از لحاظ ظاهری بسیار خاص است.

این مبلمان از راحتی بالایی برخوردار است و فضای نشیمن مناسبی دارد. شما می‌توانید روی این مبلمان دراز بکشید، تلویزیون تماشا کنید و نهایت لذت را ببرید.

در نشیمن مبل سیلویا از اسفنج 35 کیلویی استفاده شده است، به همین دلیل طول عمر بالایی دارد.

کلاف این مبل با چوب روس وارداتی درجه یک ساخته شده که بسیار محکم و با استقامت است.

انواع پارچه های مبل راحتی

برای روکش مبل های راحتی از انواع پارچه های چرمی و … استفاده شده و از این نظر هیچ محدودیتی برای انتخاب خریدار وجود ندارد.

معرفی مبل سلطنتی :

مبل های سلطنتی به مبلمان های منبت کاری شده با پارچه های پر نقش و نگار گفته میشود که برای خانه های لوکس ایرانی مناسب هستند.

مبلمان های سلطنتی تنوع زیادی دارند و انتخاب آن ها کار ساده ای نیست.

انواع مبل سلطنتی:

مدل جدید مبل سلطنتی سورنا:

مبل سلطنتی سفید سورنا یکی از شیک‌ترین دیزاین‌های داخلی را برای شما به همراه دارد. شما با استفاده از چیدمان مبل‌های سلطنتی می‌توانید یک دکوراسیون شیک را در محیط پیاده کنید.

برای این منظور از لوازم لوکس مثل پرده‌های سفید طلایی و لوسترهای بلوری شیک نیز می‌توانید کمک بگیرید.

مبل سلطنتی جدید افشار:

مبل سلطنتی افشار نمونه ‌ای دیگر از سری مبل‌های جدیدی است که ارائه شده است. رنگ بسیار شیک و متفاوت این مبل سلطنتی سبب می‌شود شما یک چیدمان متفاوت را در منزل خود داشته باشید.

مبل سلطنتی پالیز:

مبل سلطنتی پالیز به‌ صورت قرینه و به شکل زیبایی طراحی‌شده است. رنگ بسیار خاص این سرویس مبل به شیک شدن محیط مد نظر شما بسیار کمک می‌کند.

مبل سلطنتی شهناز:

مدل مبل سلطنتی شهناز با تناژ رنگی متفاوت، انتخاب دیگر شما در سال جدید است. رنگ سبز تیره ای عموماً برای محیطی با رنگ‌آمیزی روشن گزینه مطلوب‌تری است.

به این دلیل به شما رنگ‌های تیره و روشن را به‌ صورت تلفیقی پیشنهاد می‌کنیم که مبل شما به‌ خوبی در محیط مشهود باشد.

مدل مبل سلطنتی همایون:

این ‌که شما بخواهید یک دکوراسیون خاص داشته باشید کار دشوار و پیچیده‌ای نیست. برای این منظور می‌توانید از مبل‌های سلطنتی ویژه با تناژ رنگی خاص بهره ببرید.

استفاده از گل‌های طبیعی در دکوراسیون خانه نیز همیشه یکی از پیشنهادات تو کامگ برای شما بوده است.

مبل سلطنتی هور:

یکی از بی‌نظیرترین مدل ها در میان مدل های جدید مبل سلطنتی ، مبل استیل هور است. مبل سلطنتی هور به دلیل رنگ بسیار زیبایی که دارد بسیار برای یک چیدمان سنتی گزینه مطلوبی به شمار می‌رود.

مدل مبل سلطنتی فروهر:

مبل فروهر برای شمایی که به یک محیط رؤیایی با ایده پردازی شیک علاقه‌مند هستید بهترین گزینه انتخابی به شمار می‌رود. برای دکور کردن فضا با استفاده از این مبل می‌توانید از هر تناژ رنگی بهره ببرید.

مبل سلطنتی اهورا:

شما با استفاده از مدل مبل‌های سلطنتی اهورا رنگ تیره با یک تیر دونشان می‌زنید. اول‌ از همه اینکه از نظافت هر روزه در امان می‌مانید و دوم اینکه شما به‌ راحتی می‌توانید یک دکوراسیون مطلوب و شیک را در فضا پیاده کنید.

مبل سلطنتی گلرخ:

آخرین مبلی که امروز از میان مدل های جدید مبل سلطنتی در نظر گرفته‌ایم، مبل سلطنتی گلرخ است.

رنگ بسیار خاص و گرم این سرویس مبل به شما یک پذیرایی گرم و دل‌نشین را هدیه می‌دهد. برای گرم ‌تر شدن محیط خود می‌توانید از رنگ‌های با تناژ نارنجی و آجری بهره ببرید.

پارچه مبل سلطنتی :

همانطور که کلاف و چهارچوب مبل در استحکام و کیفیت مبلمان تاثیر زیادی دارد پارچه ی مبل های سلطنتی هم در جلوه و زیبایی آن تاثیر چشمگیری دارد و پارچه هایی که در ساخت مبل های استیل استفاده می شوند.

جلوه های بسیار زیبایی دارند و تنوع بالایی دارند و اخیراً از پارچه های نانو برای ساخت برای روکش مبل های استیل زیاد استفاده می شود.

یکی از ویژگی این پارچه ها این است که آب نمی تواند در این پارچه ها نفوذ کند.

معرفی مبل چستر :

در بین انواع مبل های راحتی که در بازار عرضه می‌شود مبل های چستر فیلد اخیراً طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرده است.

با توجه به محبوبیت زیاد مبل چستر فیلد خیلی از افراد تمایل دارند بدانند که این مبل ها در اصل چگونه هستند و میخواهند با انواع آنها آشنا شوند و بدانند که ویژگی های برجسته این مبل چیست که آن را تا این حد محبوب کرده است.

برای پر کردن این مبل ها از موی دم اسب و پرز نارگیل استفاده می کردند و کم کم به آنها پشم بز هم اضافه شد. و برای نشستن زیاد مناسب نیستند و این قطعات صرفاً زیبایی بیشتری به مبلمان دادند

نحوه چیدمان مبلمان چستر فیلد:

ظاهر جذاب و زیبای مبل های چسترفیلد آنها را جزو مبلمانی کرده است که زیبایی و جذابیت فراموش نشدنی به آنها بخشیده یکی از بهترین قسمت های خانه که می توانید مبل چستر فیلد خود را در آن قرار دهید مرکز اتاق شما است.

یکی از ویژگی های ظاهری جذاب این مبل ها این است که سطح پشتی مبل تقریبا کوتاه است و زاویه دار و کسانی که روبه روی شما قرار دارند دید محدودی نخواهند داشت.

نکاتی که هنگام خرید مبل چستر فیلد باید بدانید:

با اینکه مبل های چستر فیلد ظاهر خاصی دارند افراد فکر می‌کنند که اگر این مبل ها را در خانه خود داشته باشند.

برای ایجاد هماهنگی بین وسایل مختلف خانه لازم است که بعضی از آنها را از سنتی ها انتخاب کنند و بعضی از آنها را از مدرن ولی این گونه نیست و شما با استفاده از پارچه های مدرن می توانید یک سبک مدرن در دکوراسیون خود به وجود بیاورید.

برای مشاهده قیمت، جزئیات بیشتر و سفارش و خرید مبل مد نظرتان، به صفحه مخصوص ایرامون مراجعه کنید.