انواع میز ناهار خوری دو نفره

انواع میز ناهار خوری دو نفره

انواع میز ناهار خوری دو نفره ، که هر کدام در طرح و رنگ متنوعی وجود دارند که به دلیل زندگی پر مشغله ای که انسان ها دارند با استفاده از میز ناهار خوری میتوانید در زندگی روز مره دقایقی را جلوتر باشند و به کار های مهم تری برسند.

قبل از اینکه برای خرید میز به بازار بروید، مکانی که قرار است میز را در آن قرار دهید مقیاس آن را بگیرید.

یا اینکه شما میز چند نفره می‌ خواهید و کدام مدل را می‌ پسندید؟ بهترین مکان برای قراردادن میز غذاخوری جایی است که نور مناسبی داشته باشد.

به دلیل اینکه گرد و خاک و کثیفی ها بهتر دیده میشود. اگر فضای خانه کوچک است از میز ناهار خوری تاشو استفاده کنید.

به این نکته توجه داشته باشید ارتفاع میز استاندارد باشد بلندی میز تا قسمت زیرین قفسه‌ سینه شما باشد و فاصله‌ آرنج تا بدن نباید بیشتر از 40سانتی‌متر باشد.

 

 

در این مقاله ما قصد داریم که شما را با انواع میز ناهار خوری آشنا کنیم تا انتخابی راحت داشته باشید.

انواع میز ناهارخوری دو نفره:

میز ناهارخوری دو نفره چوبی
میز ناهارخوری دو نفره استیل یا سلطنتی
میز ناهار خوری دو نفره شیشه ای

میز ناهارخوری دو نفره چوبی :

مدل های میز ناهار خوری که از چوب ساخته شده اند بسیار با دوام و محکم هستند که در میان آن ها چوب افرا، چوب بلوط و چوب گردو بهترین آن ها هستند. بعضی از آن ها مانند چوب سوخته است. این میز ها طراحی خاص خود را دارند و هرگز قدیمی نمیشوند.

میز ناهارخوری دو نفره استیل یا سلطنتی :

میز های غذاخوری سلطنتی شکوه و جلوه خاصی دارند و اغلب گران ترند. بیشتر آن ها از رنگ های طلایی و نقره ای استفاده میکنند. که جلوه بیشتری را دارا هستند.اگر قصد خرید میز های سلطنتی را دارید باید دکوراسیون خانه هم به میزتان بیاید.

میز ناهار خوری شیشه ای:

از میزهای مدرن و شیک محسوب می شوند. که انواع مختلفی دارد این سبک میز ناهار خوری به راحتی تمیز شده و به همین
علت در فضاهای عمومی بیشتر کاربرد دارد. تنها به علت شکننده بودن شیشه باید از آن مراقبت ویژه ای شود. امروزه بیشتر انسان ها از وسایل شیشه ای استفاده میکنند.